Tuesday, March 31, 2015

Diphallic Dude - My life with Two Penises

Nem mintha tervezném, hogy visszatérjek az aktív blogoláshoz, ám vannak olyan napok, amikor meggondolatlan ígéreteket teszek, amiket később pofátlanság lenne nem teljesíteni, főleg, ha kifejezetten felhívják eme kis apróságra a drága figyelmemet.

Figyelem, botrányosan szabad-szájú poszt következik!Vigyázat!Felnőtt tartalom!

Történt egyszer, hogy elszörföztem a reddit.com-ra, ez egy olyan oldal, ahol az éppen  legnépszerűbb netes tartalmakra lehet szavazni, ezen belül létezik egy AMA" ask me anything" kategória, aminek 2014 végén ez a srác, DDD, volt a koronázatlan királya. 
Megvan mindenkinek a Dirty Dancingből az a jelent, amikor a szállodalánc-tulaj mitugrász unokája - Neil - henceg Baby-nek a hódításaival, és akkor elhangzik ez a kérdés, hogy "De mije van neki, ami másoknak nincs?" A válasz: "két szállodája". Kac-kac-kukac.
Szóval ha feltennéd a kérdést ennek a srácnak, és őszintén válaszolna, akkor az ilyesmi lenne: 
"két farkam".

Igen, jól látod. Két farok..... Nem is értem, hogyan, de eme kis szösszenet egyből felkeltette az érdeklődésemet :D
Kiderült, hogy egy Diphallia nevezetű dologgal született, ami eleve nagyon ritka rendellenesség, az pedig még inkább, hogy mindkét tag 100%-ban funkcionál.
Biztos én vagyok extrém perverz vagy kíváncsi (nekem bármelyik megfelel), de amikor megláttam, hogy írt magáról egy könyvet, tudtam, hogy nekem ezt olvasnom kell.

Sajnos elég keveset mesél a gyerekkoráról, hogy milyen volt azzal a tudattal felnőni, hogy ő más. A szülei igyekeztek elnyomni benne ezt a tudatot, így aztán igazi pokolként élte meg a középiskolát, főleg miután kitudódott a kis titka. Megfordult még az is a fejében, hogy műtéti úton eltávolíttatja az egyiket, de aztán erre nem került sor.
A szexkalandjaira már annál több sort pazarolt, ami nem meglepő, valószínűleg ezzel lehet eladni egy könyvet, nem a hányattatott gyermekkorral..
Azt kell mondanom, jó tudni, hogy nem pazarolt a sors  extra péniszt egy prűd emberre. Istentelen durva a fickó szexuális élete. Double Dick Dude (ő hívja így magát, omg...) biszex, boldog párkapcsolatban él a barátjával és a barátnőjével. Egy kis öklözéses adok-kapok neki meg sem kottyan, egészen elképesztő dolgokat szeret dugni egészen elképesztő helyekre, teljesen lazán említ meg egy 6 személyes orgiát, mintha csak a világ legtermészetesebb dolga lenne, és ennek tetejébe teljesen heteró pasik esnek előtte térdre, a legváratlanabb szituációkban, hömmm....Ja, és állítólag totál helyes is (mármint az arca, nem a két farka, azokat láttam, tényleg csodásan szépek).
Mondjuk nekem ez így egy kissé sok, még akkor is, ha csak a fele igaz.

"Irodalmi" szempontból a könyv teljes mértékben értékelhetetlen, szerintem szerkesztő nem látta, de még a közepesen írástudó szomszéd srác sem futott át rajta, maximum a gazdáján, hehehe.
DDD javára írandó, hogy a könyveladások bevételéből egy fillért sem kért. Nem a pénz miatt tálalt ki, csak egyszerűen szüksége volt rá, hogy az emberek tudják, létezik ilyen. Azért közben az anonimitását megtartotta, amit teljes mértékben meg tudok érteni. Ki akarná, hogy ujjal mutogassanak rá az utcán és egy perc nyugalma se legyen?

A könyvben mesél arról, hogy milyen reakciókat váltott ki a kis meglepetése a nőkből illetve a férfiakból,  mint kiderült, a nők sokkal inkább visszautasítóak voltak.
Nem tudom, hogy egy ilyen szituban mit tennék, komolyan nem. A kíváncsiság nagy hajtóerő, de azt hiszem megértem azokat a csajokat is, akik faképnél hagyták a fickót. Miután olvastam a könyvét, főleg megértem, mert ugyna nem vagyok egy prűd leányzó, de ez a faszi túl extrém nekem. Ami viszont nem hiszem, hogy a testi adottságaiból jön, egy farokkal is durva dolgokat tudna művelni.

Nem igazán ajánlom a könyvet senkinek, ha valakit érdekel a srác, és megnézné a kis csomagját, itt megtalálja. 

Ezennel leróttam PuPilla kisasszonynak tett ígéretemet, írtam DDD-ről, és éppen ezért, a szavam hitelt nyert, nem vagyok hangember :P
Örülsz? :)

7 megjegyzés:

  1. Hát te mondtad, hogy írsz róla :D :D Örülök, hogy lett poszt, nagyon jót röhögtem rajta!
    " még a közepesen írástudó szomszéd srác sem futott át rajta, maximum a gazdáján, hehehe. " :D
    Tpk vehetjük tudományos-ismeretterjesztésnek a könyvet. :) némi 18+-tartalommal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem gondoltam komolyan:D
      jaah, máris rádobok egy tudományos-ismeretterjesztő címkét a bejegyzésre :D

      Delete
    2. nem gondoltam, hogy nem gondoltad komolyan :D na jó, rossz vagyok, alantas hátsó szándékom már mióta, hogy rábírjalak egy kis blogolásra, és sikerrel jártam, yay! :D

      Delete
  2. Hát ez a pali üdítően szőrös, de azért kicsit most megijedtem... :D
    Titti, kedves, nem lehetne, hogy elolvasod ezt is:http://www.amazon.com/Billionaire-Dinosaur-Forced-Me-Gay-ebook/dp/B00MCVVH6G ? engem baromira érdekel, hogy mások mit látnak benne, és van ebben valami borzasztóan vonzó, de leginkább taszító. Szóval ha elvesztenél egy újabb fogadást, trágárkodhatnál erről is. :D
    A poszt természetesen briliáns, aktívkodj kicsit többet! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. "This is a 3,500 word hardcore gay erotic novel. It includes- Rough sex, dubcon, oral, cream pies and more!"
      Valami nagyban kellene fogadni erre, és akkor esetleg:D

      Delete
    2. Mh... kigondolok valamit, mert 3500 szó nem is olyan sok, már meg ne haragudj. Főleg, ha pite is van benne. :D
      És nem nekem kell elolvasom... :D

      Delete
  3. Én azt hittem ez a dolog csak városi legenda! :D Hűha.

    ReplyDelete

 

Olvastár Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang