Wednesday, November 20, 2013

Ííííí, mi van nekeeem:) - The Fiery Heart

Infantilis HP mód on!:) (nem Harry Potter, másik HP)
Végere valahára a kezemben tarthatom azt a könyvet, amit mondhatni a legjobban vártam ebben az évben. Tuti nem ez a legjobb könyv amit idén olvastam/olvasni fogok, de ez lesz amit a legjobban szeretek. A Bloodlines az én kis bűnös élvezetem.Nincs benne semmi különleges, leszámítva, hogy minden szereplőjét a szívembe zártam, és évek óta tűkön ülve várom az új részeket. Amúgy tuti biztos, hogy a várakozás izgalma emlékezetesebbé teszi a sorozatot, már ahhoz képest, hogy ha csak egyszer ledarálnám sorjában az egészet.

Remélem Zoe Perry megbocsájt, és nem küldi rám Apacukát és Fundalukát, mert bizony mielőtt befejezném az ő történetüket fel kell szippantanom a Fiery Heart betűit most azonnal, halasztást nem tűrve.
Egyébként, csak úgy mondom, annak ellenére, hogy itthon megbukott a sorozat, meglehetősen sokan szeretik, és a blogon a legolvasottabb posztjaim közé számítanak, nem beszélve arról, hogy a Bloodlines sorozat kalózfordításával zaklatnak a legtöbben (nem bizniszelek ilyesmivel emberek!)...Azért ez is elárul valami...

És, és, és  Adrian POV hurrá, hurrá!

2 megjegyzés:

  1. Szépséééges :)) Egyébként igazat kell adnom Neked abban, hogy nem a legjobb könyv, de mégis nagyon lehet szeretni.
    Elkezdted már? Meddig jutottál vele? :)

    ReplyDelete
  2. Belekezdtem igen:) Az első pár fejezetet olvastam el.2 Sydney 2 Adrian pov. Eddig úgy érzem nincs elbaltázva a fiús nézőpont.

    ReplyDelete

 

Olvastár Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang