Wednesday, November 06, 2013

A kuckó

Megtetszett ez "mutasd meg hol blogolsz" kezdeményezés, ezért lőttem pár fotót az én kis sarkamról. Nem mellesleg rá szerettem volna mutatni, hogy ellentétben ezzel a cikkel, az átlag magyar bloggernél nem macbook figyel a minimalistán, szakember által berendezett patika otthonban.
Legalábbis a mi lakásunk olyan, amiben emberek élnek, és ez nyomokban meg is látszik, sőt, ha szerencsém van, akkor mogyorót is tartalmaz!:)
Amint látjátok, éppen a Fekete Prizmát olvasom, ami eddig bitang jó, csak hát majdnem ezer oldal, így kissé sokáig tart kivégezni.
Egyénként pont nem olyan régen pakoltam el a Holdvadász Hónap kellékeit, így nem látszik, de gyakran 4-5 könyvecske is ott figyel a kedves túlélőművész növényem előtt.
Itt szoktam blogot írni, ölemben a laptopommal, a gyorsabb és egyszerűbb cuccokat is itt PS-elem, valamint a legtöbbet itt olvasok az ágyon kívül (de azért mindent csak nem mutathatok meg:P). Ha valami komolyabb képvarázslás van, akkor szoktam csak elbitorolni az ember íróasztalát. Én sosem voltam az az asztalnál tanulós/írogatós fajta, anno is, hiába volt íróasztalom, sosem használtam, inkább az ágyra telepedtem le. Most erről az jut eszembe, hogy ezt melóban is be kéne vezetni, kérek egy fasza süppedős fotelt az asztalom helyett, hátha megfontolásra kerül a dolog:D





Csekkoljátok le honnan blogolnak a többiek:
Angelika
Andalgócia
Ilweran

15 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik! és az az elválasztó polc is. és tök a jó a színe a padlónak. :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon klassz, bár engem leginkább a kis fád fogott meg :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ő egy ginseng fikusz, bármit is jelentsen ez, de hónapok óta kitart, szeretem:)

      Delete
  3. De jó dejó! Nagyon tetszik, Tittis :) Húzkodós zsepi! nálunk is mindig van :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azóta kifogyott, de még funkcionál!:) mint szemetes, most tömködtem bele jégkrémes papírokat meg pálcikát:D

      Delete
  4. Óóóóóó de kis kedves lakás lehet ez:) Nagyon barátságos a kuckód, ellennék itt én is azt hiszem :)

    ReplyDelete
  5. Lehetne, hogy a kanapét megkapjuk? :D Nagyon csinos kis kuckó. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kérlek, ezek puffok, 9 db, és öreg mint a Mátra, sokadjára kárpitoztattuk át, legutoljára 2 éve, és akkor átszabattam a támlákat ilyen kocka designra.
      Most terelek, mert annyira nem akarok megszabadulni tőle:DDD

      Delete
    2. Ja, hogy ez egy összetákolt valami. :D Ügyes, nagyon ügyes. :D Ki nem találtam volna. :P :D

      Delete
  6. Tök hangulatos ez az elválasztó polcos megoldás :) és a padló színe... ha egyszer én padlózok egy lakást (nem készen kapom) valami hasonlót szeretnék.
    És óóó, te hónapok óta életben tartasz egy bonsai-t :o le a kalappal :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az ott valójában nem elválasztó polc, hanem a nappali és a rég volt konyha közötti fal ki van bombázva., és a falon van egy kiszélesített bútorlap, régen egy nagy akvárium volt rajta, de én megszüntettem.

      A padló sima Diegos laminált, saját kezűleg lerakva, az alsó szinten ugyna ilyen van, csak világos változat, nagyon szeretem én is:)

      Szerinted ez egy bonsai? Én azt hittem, csak valami imitáció, azért él még:D

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

 

Olvastár Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang