Monday, December 31, 2012

Bye bye 2012, nem siratlak!

Blogilag elég langyos évet tudok magam mögött, köszönhetően egyrészt annak, hogy össze vissza 30 könyvet olvastam az évben, 29 poszt született, amiből 16 lett kritika (15 saját). 
Még mindig úgy tűnik van életem, ebben az évben több időt töltöttem testedzéssel, fészekrakással mint olvasással.
Idén a legnépszerűbb poszt a Perfect Chemistry volt, erre a könyvre így vissza gondolva én már nem is emlékszem. 
Még magamat is megleptem azzal, hogy a  Vének háborúját mennyire nagyon szerettem, ami nem is valamilyen fantasy, hanem sci-fi, ezen felbuzdulva pedig olvastam mást is ebben a zsánerben idén.
Szintén meglepetés volt az évben Gail Carriger - Soulless-e és Changeless-e, imádtam mindkettőt, az első betűtől az utolsóig, hangosan és artikulálatlanul nevettem végig őket, a második részről várható szösszenet Januárban:)
Az év YA regénye a Golden Lily (bocs Zenka, de még midnig félkész állapotban honol piszkozatként a poszt), Mead-re mindig lehet számítani. 
A legrosszabb YA a Testbérlők volt, több fiatal felnőtteknek szóló könyvet nem is igen olvastam, de ég és föld a különbség így is a két könyv között. Feljegyzés magamnak a jövőre nézve: nem bedőlni a hype-nak!
Az év furcsán jó könyve: Zoo City .
Ami a legjobban meggyötört, annyira, hogy képtelen voltam bármit is írni róla: Lionel Shriver - Beszélnünk kell Kevinről...
 
Legnagyobb csalódás a Tizenharmadik boszorkány volt, mert sokkal többet vártam tőle.
Vitán felül olyannyira volt kritikán aluli Sherrilyn Kenyon tól az Éjféli Vad, hogy nem szennyezhette be a blog oldalait.
A legjobban várt folytatás az Új Őrség, amiben nem kellett csalódnom.
High fantasy kedvencek lettek Gemmeltől a Kard a Viharban és az Éjféli Sólyom, olvassátok ti is, igazán megérdemelné a sorozat, hogy a Trónok Harcával kerüljön egy piedesztálra. 
Az év egyetlen újraolvasása: Fever sorozat (ki gondolta volna....)
Hiánypótló olvasás: belekezdtem a Harry Potter-be, futás közben hallgatom audio bookban, ezért relative lassan haladok vele, így a project átkúszik 2013-ra is.
A blog életében talán a legfontosabb volt, hogy lett egy társszerzőm, aki beszállt a kritizálásba, egyelőre ezt olvashatjátok tőle.
A legvégére pedig maradjon, az abszolút minden felülmúlóan legkielégítőbb könyvélmény: Iced Karen Marie Moning gyémánthegyű tollából:)

Köszönöm Nektek olvasók, a kommenteket, a visszajelzéseket, kívánok olyan Új Évet amilyet megálmodtatok magatoknak!:)

0 megjegyzés:

Post a Comment

 

Olvastár Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang